Известие

Collapse
No announcement yet.

Оправих си съединителя за....лв

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Оправих си съединителя за....лв

    Проблема беше, че съединителя потъваше и трябваше да се помпа, за да се изпъне, а не да има свободен ход 70%. Обезвъздушавах, веднъж-дваж и се оправяше за определен период. Ходих при майстор и съответно диагнозата беше, тая помпа и другата помпа е тръгнала и т.н., познати са ви тези диагнози. Реших, че сам ще действам и разглобих системата от педала на съединителя до входа в двигателя. Установих, че от пробката за обезвъздушаване изпуска течност при натискане, а там цялата игра, е че тръбичката която влиза към двигателя има 2 броя гумени уплътнения. На входа на въпросната тръбичка към горната помпа пак има гумено уплътнение. Та смених трите гумички и в момента педала се връща като нов срещу скромната сума за 3 уплътнения х 0,15ст = 0.45лв.
    Извод: и Алфата била скъпа за поддръжка.
    п.с. ако някой има подобен проблем да ги провери тез гумички.
    sigpic
    Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
    Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
    Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

  • #2
    Браво. И на мен ми писна от знаещи майстори. За съжаление не винаги можем да си помогнем сами.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #3
      Какво говориш, вчера сменях сам долен носач и.........НИКОГА повече!
      sigpic
      Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
      Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
      Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от JAMAL
        Какво говориш, вчера сменях сам долен носач и.........НИКОГА повече!
        би ли описал как точно го направи.
        щото и аз трябва да сменя едната втулка (за амортисьора) на него, но преди това трябва да сваля носача
        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

        Comment


        • #5
          Ако кажа, че разбрах каква е процедурата, ще излъжа. Много сложно стана качването на носача, свалянето по-лесно:
          -първо махнах напречния болт,
          -после болта на шарнира и го откачих
          -след това четирите болта от към шасито
          и така с леки усуквания, почуквания го изкарваш.
          Качването реших, че щом така съм го свалил, така и ще го кача.
          Но изключително много зациклих на качването, доста трудно се напасва, направо му разказах играта от блъскане.
          sigpic
          Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
          Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
          Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

          Comment


          • #6
            и аз точно така пробвах но не успях (стигнах до шарнирия болт но него не можах да го извадя от главината щото нямаше ход), явно ще трябва да пробвам както ми каза novachev


            мерси
            Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

            Comment


            • #7
              Шарнира го извадих с помощта на крик, фактически вдигаш самия носач и по този начин излиза...
              sigpic
              Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
              Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
              Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

              Comment

              Working...
              X