Проблема беше, че съединителя потъваше и трябваше да се помпа, за да се изпъне, а не да има свободен ход 70%. Обезвъздушавах, веднъж-дваж и се оправяше за определен период. Ходих при майстор и съответно диагнозата беше, тая помпа и другата помпа е тръгнала и т.н., познати са ви тези диагнози. Реших, че сам ще действам и разглобих системата от педала на съединителя до входа в двигателя. Установих, че от пробката за обезвъздушаване изпуска течност при натискане, а там цялата игра, е че тръбичката която влиза към двигателя има 2 броя гумени уплътнения. На входа на въпросната тръбичка към горната помпа пак има гумено уплътнение. Та смених трите гумички и в момента педала се връща като нов срещу скромната сума за 3 уплътнения х 0,15ст = 0.45лв.
Извод: и Алфата била скъпа за поддръжка.
п.с. ако някой има подобен проблем да ги провери тез гумички.
Извод: и Алфата била скъпа за поддръжка.
п.с. ако някой има подобен проблем да ги провери тез гумички.

Comment